Menu
Rizična područja u industriji!
Zbog svog oblika i veličine, disc FIRE DESTROYER je dizajniran za ugradnju u industrijske električne ormare i servere.
-10%
135.56 € 122.00 € Z DDV (100.00 € BREZ DDV)
Standardi
Značilnosti
Uporaba
Garancija
-10%
Deli s prijatelji
tehnički podaci
Vreme reakcije
3-5 sekund.
Za gašenje klasnih požara
A, B, C, F.
Zapremina gašenja
1m³ (100g)
1,5 m³ (150 g),
3 m³ (300 g),
10 m³ (1000 g)
Procenjeno vreme instalacije
pribl. 15 minuta.
Dimenzije
130 mm x 130 mm
Garantni rok
4 godine i ne zahteva dodatno održavanje
Najčešći uzroci paljenja.
- Stari, istrošeni osigurači
- Neprofesionalna veza
- Preopterećenje električne mreže
- Loš kvalitet materijala
- Pregrevanje
- Zagađenje
- Mehanička oštećenja
- Oštećenja izazvana glodarima
Instalacija
Disc FIRE DESTROYER AEROSOL je pričvršćen za ravnu površinu sa četiri zavrtnja, a kabl za paljenje je raširen po celoj površini potencijalnog izvora požara. U kontaktu sa vatrom, mehanizam se aktivira u roku od 3-5 sekundi, a sredstvo FIRE DESTROYER DISC obezbeđuje aktivnu zaštitu od požara u prostorijama sa skupom tehnologijom koja se ne sme oštetiti sredstvom za gašenje. Zbog veličine proizvoda i kapaciteta sredstva za gašenje, ovaj proizvod je pogodan za prostorije do 10 m³. Pogodan je za ugradnju u širok spektar prostora i područja.
Korak po korak uputstva za instalaciju:
Sadržaj isporuke: Kutija sadrži 4 šrafa, kabl za paljenje dužine 10 metara i automatski disc za uništavanje požara sa četiri montažne rupe.
1. Očistite izabranu lokaciju za instalaciju.
2. Postavite aerosol disc na izabranu lokaciju za instalaciju.
3. Pričvrstite disc sa sva četiri zavrtnja.
4. Postavite kabl za paljenje iza disca na mestu potencijalnog izvora požara.
Gotovo. Uverite se da su svi zavrtnji zategnuti.
jednostavan za korišćenje
testiran i sertifikovan
Ekološki proizvod
kompaktan i lagan
Električni ormari i serveri
- Pa kako struja izaziva toliko požara? Grejni kablovi i električne komponente mogu dovesti do njihovog olabavljenja i pogoršanja kontakta. Do požara mogu doći zbog električnih vodova, dotrajalosti komponenti u elektro ormanu, kao i neodržavanja električnih uređaja, loše održavanih priključaka, preopterećenosti električnih instalacija. Nepravilno korišćeni produžni kablovi su sami po sebi uzrok požara. Istrošene žice, labave žice i osigurači u električnim instalacijama i druge komponente koje se ne održavaju vremenom počinju da se pregrevaju i usled kratkog spoja izazivaju varničenje i, posledično, požar. Tada će biti pogođeni i zapaljivi materijali i komponente u blizini ovog događaja i izbiti požar.
Vatre na čamcima i barkama
- 26% požara je uzrokovano izvorima koji nisu na brodu. Obično vatra izbije na susedno plovilo i onda zahvati naše plovilo. Spoljni izvori požara mogu uključivati i požar u garaži ili kući u kojoj se plovilo nalazi. Zaštitite se od potencijalnih potraživanja kada na vašem plovilu izbije požar.
- 20% požara je uzrokovano lošom električnom instalacijom na motoru plovila. Razlog su obično loši kontakti na starim žicama. To se najčešće dešava na sudovima starijim od 25 godina, gde su kontakti već jako oksidovani. Ako ste vlasnik starijeg plovila, predlažemo da pregledate sve električne instalacije na plovilu i zamenite sve istrošene kablove, kao i da redovno čistite sve kontakte. Imajte na umu da će zbog visokih temperatura u motornom prostoru, soli i vlage u vazduhu, izolacija na kablovima pre izgubiti izolaciona svojstva i moraće da bude potpuno zamenjena.
- 15% požara izbija zbog problema sa DC električnim ožičenjem na plovilu (12 V, 24 V). Opasnost je obično uzrokovana baterijama na čamcu, lošom izolacijom kablova, lošim kontaktima na konektorima, obrnutim polaritetom i nepravilnim povezivanjem kablova. Kad god treba da zamenite određenu opremu na vašem plovilu, prilikom odspajanja konektora prvo označite kablove kao pozitivne i negativne, a nakon ponovnog sastavljanja proverite da li su ispravno povezani.
- 12% požara počinje na 220V AC ožičenju na plovilu. U većini slučajeva problem je loš kontakt na kablu koji povezuje plovilo sa električnom instalacijom na pristaništu ili u luci. Pre nego što priključite čamac na spoljni izvor napajanja, proverite da li je u dobrom stanju i da je kabl neoštećen. Zamenite ga najmanje svakih 10 godina.
- 9% požara je uzrokovano pregrevanjem motora. Ako je dovod vode za hlađenje vašeg motora prekinut i ne isključite ga na vreme, postoji velika šansa da će se vaš motor pregrejati. Protok rashladne vode u motor može biti prekinut zbog začepljenog usisnog otvora (u slučaju Z-pogona, PVC vreća se može pokupiti u moru da blokira protok vode. U slučaju povećanja temperatura motora, zaustavite posudu i pregledajte nogu da vidite da li se vreća zalepila za nju. Kada je vreća uklonjena, motor radi na minimalnoj brzini da se polako ohladi.). Drugi uzrok je obično istrošeno ili oštećeno radno kolo, što sprečava motor da dobije dovoljno vode za hlađenje. Preporučuje se zamena radnog kola svake 2 godine.
- 8% požara izazivaju baterije na vanbrodskim motornim čamcima. Na starijim motorima starijim od 10 godina uzrok požara je regulator napona. Ako ga ne zamenite ranije, obavezno ga zamenite najkasnije kada motor bude star 15 godina.
- Podaci o uzrocima požara su statistički podaci dobijeni od osiguravajućih društava i njihovih potraživanja za štetu u slučaju požara na plovilu. Izuzetno dobra zaštita od izbijanja požara je automatski aparat za gašenje požara, koji se aktivira pri kontaktu sa vatrom i gasi vatru pre nego što se proširi.
-10%